Borderline -leva med en diagnos

2009-03-17
08:37:36

jävla klockjävel
Tror ni inte att jag ställde klockan fel?
Jo, den skulle ringa 6:30 men den ringde 7:30 istället och jag hade en viss aning om att vi skulle någonstans idag med skolan, till ett ålderdomshem någonstans typ Nacka, och jag ville så gärna se det, för det var något speciellt med det och jag hade tänkt söka jobb där.

Det är ju mitt fel för jag ställde klockan fel men iallafall, klockjävel.
Så nu sitter jag här medans de andra är på väg till studiebesöket, och jag brukar inte vilja följa med på studiebesök, eftersom det oftast är tråkiga saker, men den här gången ville jag verkligen, nu var det intressant lix, men nej, åh jag blir så arg.
Jag trodde också att vi skulle mötas i skolan först, men Lovisa sms:ade och sa att vi skulle ta ett tåg som gick 8:10 från v-h, då hade jag alltså 40 min på mig att fixa iordning mig & vara på stationen, jag hann till tunneln under när Lovisa skickade att tåget åkte, jag skulle precis kliva på rulltrappan...Jag är fett irreterad nu.
När man väl vill så sket det sig, bara för att man ville. ÅH.

Vi får se om jag kommer till svenskan vid ett, känns ju väldigt onödigt att åka dit för en lektion.
Så ska jag inte tänka.  Fy mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: