Borderline -leva med en diagnos

2009-03-17
10:53:17

jag vill inte förklara
Julia Holmström - Jag vill inte förklara

Telefoner ringer, men vågar jag svara
Jag vill inte förklara det som hänt
Den fortsätter ringa
Och jag vill bara springa därifrån
Jag vill bara glömma, glömma det som var

Jag vet att jag inte vart så bra
För jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet
Innan jag förstår min ensamhet
Men lova att alltid finnas där
Fastän det har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du
Det kan jag lova här och nu

Sist när jag såg dig, då var du så ensam
Dina ögon var inte
Dom samma som jag minns
Kan du förlåta, istället för att gråta
För jag vill bara glömma, glömma det som var

Jag vet att jag inte vart så bra
För jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet
Innan jag förstår min ensamhet
Men lova att alltid finnas där
Fastän det har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du
Det kan jag lova här och nu

Du måste förlåta mig, jag behöver dig
Jag ska ringa upp

Om jag får vara själv ett litet tag 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: