Borderline -leva med en diagnos

2009-06-05
18:11:49

Westlife <3



Westlife
, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig. Kärleken till er är oslagbar. Den är så stark att inget kan förstöra den, och den är förevig.
Jag älskar er så himla mycket, och det gör ont i mig att inte få träffa er. Jag tror på er.
En dag kommer allting tyvärr att ta slut, det är oundvikligt men också något jag inte vill tänka på. För mig kommer ni alltid att vara bäst. Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
Oavsett vad som händer så kan ingen ta det här ifrån mig. Det spelar ingen roll, ni är speciella, ni anar inte hur folk påverkas av eran musik, ni får en att må bra, bli glad igen! Ni är mer än ett band som ger oss fans underbara låtar och otroliga konserter och många andra roliga stunder, ni gör livet värt att leva och i de mörkaste stunderna så är ni ljuset. Tack, är ett så litet ord jämfört med vad ni förtjänar. Men ni ska ha tack, jag kommer aldrig att glömma er.

Än är det inte över, det är flera år kvar och det ser jag fram emot. Jag är inte redo att ta farväl ännu, och inte andra heller och jag är så otroligt glad och tacksam för att ni ger mig fler år av ert liv och eran musik!
Ni finns i mitt hjärta föralltid. Tack för att ni finns!

Jag äslar er Westlife - nu & föralltid! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: