Borderline -leva med en diagnos

2009-06-17
07:58:30

sunshine
Godmorgon solstrålar!

Solen har äntligen hittat fram igen, men hur länge varar detta? Inte länge neligt väderrapporten så Midsommar blir molnigt och typ 18 grader bara, så det blir vaarma kläder & mys!
Men det är 2 dagar kvar nu så vad som helst kan hända!

Jag är fett glad idag - såg att Mark Feehily finns på Twitter.com, han med! Så nu följer jag Mark & Nicky ifrån Westlife<3
Och även Brian McFadden, ex medlemmen =) <3
Såg även att Jodi finns där, Kian´s fru =) Fett kul!

Nu måste jag äta något!

Hala!

Kommentar:
#1: ellinor

svar; haha jaa det är så DUMT! men du får ta och lyssna på den på youtube istället, tur att det finns (; <3



det är bra med mig! hur är det själv? <3 har du gjort någonting nu i början på lovet? PUSS&KRAM!

2009-06-18 @ 18:28:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: