Borderline -leva med en diagnos

2009-07-11
15:09:55

Hej Hallå!
Hej, god eftermiddag!

Om en timme ska jag möta lite människor för vi ska gå och käka på kinarestaurangen !
Det är jag, lången, solveig, jim, leif & Emelie, kanske lisa?!

Jag sitter och lyssnar på Michael Jackson - så jävla bra! Jag har alltid tyckt att några av hans låtar äger - men jag har inte lyssnat på de så mkt, men nu när han är död då kommer man ihåg hans bra låtar - så nu sitter jag och drogar!
Man har ju sina favoriter ;)  För att nämna några, "Bad", "ABC","Smooth Criminal","Billie Jean" & självklart " Black Or White". Sååå bra!
Jag lyssnar ju även självklart på Westlife -  every single day <3 Woaah - kom på nu att jag ska in på you tube och titta lite på Westlife - måste bli hysteriskt glad haha!

Vet inte när jag kan skriva nästa gång, det märks!
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: