Borderline -leva med en diagnos

2009-07-28
20:26:10

födelsedagspresenter!

Vad fick jag när jag fyllde 18 år då?
Självklart fick jag ju båtresan av mamma ;) Och en massa drinkar hehe!

250 kr av mormor
En krukblomma (lila) av mamma
En armklocka av Tawa
500 kr av Ingalill,Kalle,Magnus & Daniela
TT Grace nya skiva av Rasmus (De hette förut The Tributes)
3 kondomer av Jessica,Stina & Yennie   ( de tyckte jag skulle fixa ragg på båten haha)
En svart Stereo+ högtalare med MP3 & USB funktion av Jim
500 kr att köpa saker på båten av Jim
En spermie med Likör i av Yennie, Jessica & Stina
Äkta guldörhängen med någon slags äkta diamant/rubin eller liknande av Mamma & Åke
Ska få en lyx Spa-dag för två av Emelie
En äkta kristallskål, med gravyr, med liknande text på sidan(kan inte i huvudet) "Johanna 18 år- 25/7 - 09" & med texten under " En gåva från Jessica, Stina & Yennie"
En röd Ipod från Stina, Jessica & Yennie

Tack allihopa <3

Har jag glömt något ? :S
Eh, om jag har det så skriver jag det sen! Hehe

P&K


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: