Borderline -leva med en diagnos

2009-01-23
15:52:27

tips + helg
Okej, jag känner mig klar med bloggdesignen. Några synpunkter?
Skulle vara bra om det är något jag ska ändra på, typ att det är svårt att läsa eller whatever!



Annars idag har jag försökt fixa the sims, allt har ju försvunnit ifrån datan, helt plötsligt.
Tycker det är jävligt konstigt att installerade spel kan försvinna från datan - utan att man har godkännt eller överhuvudtaget avinstallerat dem. Inte bara the sims 2 är borta utan andra installerade program, inte alla men många...
 Men vad ska man göra när allt är borta, förutom att ta bort allt som har med sims att göra och installera om?! Det har jag gjort men det är konstigt, i början var simmarna rosa men fixade till det men nu kan de inte göra vissa saker, aja skitsamma ^^
The sims 3 kommer i februari så jag får hålla ut^^

Jag har feber, det har jag haft sedan i söndags, men det konstiga är att i onsdags, när jag & mamma var på möte i skolan så hade jag ingen feber. Feber 3 dagar, uppehåll 1 dag & nu har jag haft feber 2 dagar till. Skitkonstigt.
Jag har ju inte bara feber utan ont i halsen också, och det har faktiskt blivit värre "/ .
Ja, det är ju dessa tider när man får både förskylningar och Calici.

Emelie kommer idag - hon skiter i om jag har feber haha^^. Jag blir inte så roligt sällskap men hon bryr sig inte om det för hon SKA komma^^.
Jahapp, nu ska jag fixa musik, och hoppas att jag kan fixa en ny skiva *håller tummarna*.
Ha det bäst!


xoxo J

Kommentarer:
#1: ellinor

jag tycker att den blev fin! och man missar inte på något sätt att du är galen i westlife.. (;

2009-01-24 @ 09:51:26
#2: Johanna

Tack ;)

nej, vad bra det var hela grejen lix, att visa att jag är galen ^^

<3

2009-01-27 @ 08:01:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: