Borderline -leva med en diagnos

2009-01-10
11:54:28

Ems<3
Emelie<3
gumman, jag har känt dig jävligt länge nu
den som jag verkligen kan va mig själv med, är du
allt började med Östnora & att vi är kusiner!
du har funnits för mig, & alltid vetat vad jag känner
ibland har vi småbråkat med det har alltid löst sig
detta starka band vi har emellan oss, har inte knäckts
& det kommer inte hända, för det är för starkt för att ta sönder
alla gånger vi har varit osams... det är sånt man glömmer
för utan lite bråk ibland så är man inte riktiga vänner
du säger ofta att det löser sig, & jag är säker på att det stämmer
vi har varandra i alla väder, i alla år, timmar & minuter
om du någongång skulle lämna mig, det hade varit slutet
för du får mig att stå på jorden som aldrig förr
& om du mår skit, så ska jag finnas där utan för din dörr
jag lovar gumman, jag ska göra allt för att få det att alltid vara vi två
för utan dig, vet jag inte vad jag skulle göra. det är Jown & Ems , det är bara så
jag älskar dig. & jag hoppas du förstår nu hjärtat
om vi slutar ses, då kommer smärtan
för när jag känner mig ensam, är det till dig jag drars
då tänker jag på dej & jag önskar att du vore här
vi fixar allt tillsammans
& vi går igenom livet, bara vi har varandra <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: