Borderline -leva med en diagnos

2009-02-20
17:09:59

fan
Tänk att allt kan vända så fort?
Nyss var jag så glad men nu...Åh jag vill inte... Jag visste inte..
fanfanfanfanfan. Jag har ingen lust att göra någonting längre, såg fram emot kvällen.
Jag känner mig rädd för att vara kvar här, jag ska käka här, men jag har ingen aptit längre.
Hoppas han försvinner DIREKT efter, då kanske jag kan stanna, för sitter jag i sovrummet vid datan, & ser till att vi inte blir ensamma, då kommer han inte göra något, jag måste vara på min vakt, INTE BLI ENSAM med honom.
ÄCKEL..
Var du tvungen att bjuda hem honom?

Kommentar:
#1: ellinor

johanna! jag tänker på dig <3 du kan ringa närsomhelst om vad som helst, lova att du gör det om du känner att du behöver. finns alltid här. KRAMAR OCH HJÄRTA!

2009-02-20 @ 18:44:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: