Borderline -leva med en diagnos

2009-12-20
10:48:35

snorig söndag
Godenmorgen!
Jag har sovit som en kratta i natt "/
Jag snorar under dagarna, och på natten bli jag täppt i ena näsborren bara, samma hela tiden.
Vaknar för att jag inte kan andas, vänder mig om och somnar om, vaknar igen, vänder mig om och somnar sen om, hela natten håller jag på så.
Ingen bra sömn med andra ord. Har sagt i några veckor nu att jag känner att jag börjar bli förskyld, har haft ont i halsen varje morgon när kag vaknar, som försvinner under dagen!

Om 4 dagar är det Julafton, och tydligen så ska tomten komma vid 11:00, så vi måste åka tidigt, och jag vill inte ställa kl på julafton, då vill man ju sova så länge man vill lix! ÅH!

Jag längtar till Nyårsafton =) Det kommer bli askul^^ Som vanligt ;)

Jag är ledig imorgon, sen är det jullovsavslutning på tis kl 11:00, men ska dit lite tidigare och hämta saker^^
Tycker det är så jävla onödigt att vi är lediga imorgon för att sen ha avslutning på tis, kunde vi inte haft det i fre så är det klart sen lix ;)

Nu ska jag spela sims tror jag^^
Ska äta köttfärssås sen xD LOVE IT!
XX

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: