Borderline -leva med en diagnos

2009-12-29
10:43:08

Om julafton!
Hallå!

Det var ett tag sedan, men men, Julafton skulle jag berätta lite kort om!
Det var en mycket trevlig julafton, med julklappar, julmat, jultomte & nya bekantskaper =)
Och en ny maträtt som jag inte provade förrän dagen efter, åt så jävla mycket traditionell julmat så det fick inte plats ;) Jultomten var väldigt smal (inhyrd), annars var det en väldigt bra jultomte =)
Bilder får det bli någon annangång =)


Jag, mamma & Yennie kom dit vid 10-tiden, tomten kom ca 11:10. Vi åkte hem vid tåget som gick 19:36 från Jessica!
Framme i VH typ 19:50 - jag och mamma ska vänta på bussen för vi har ju massa julklappar att bära på så vi tänker inte gå hem ^^

Medans vi sitter där och väntar så ringer någon från SL, mamma blir förvirrad och mannen i telefonen babblar på om en handväska och att det ligger nycklar i den, hon fattar ingenting.
Han säger att han är på pendeltågsstationen och hon tänker, det är vi också, vad snackar han om?!
Tillslut kommer det fram att han är på pendeltågsstationen i Trånkan med min handväska som jag tydligen har glömt på perrongen. Jag tittar runt och upptäcker att jag inte har den, så vi säger till honom att vi tar tåget som går 20:10 från VH! Vi springer till tåget ochjag blir jätteglad att någon har hittat den och lämnat in den men ändå orolig för min plånbok är i väskan..."/

När vi kommer fram så går jag upp till biljetthallen och han i kassan känner igen mig och jag får komma in där och skriva på papper om att jag tagit emot den, och sånt!
Frågar varflr han ringde till mamma och inte mig, jo för han hade sökt på hitta.se på våran adress som jag hade i en kalender i väskan och tagit första bästa, mamma står ju högst upp lix ;)
Och jag tittar i handväskan - ALLT ÄR KVAR!
Jag blev så glad =)
TACK till den personen som lämnade in den, vem du nu är!

Det var en riktigt GOD JUL!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: