Borderline -leva med en diagnos

2009-12-03
21:44:39

Natti!
Nu tänkte jag borsta nötterna och krypa till kojs, fast inte hemma!
Näe, jag är hemma hos Jim, för han är i småland ! Hans bror, min kusin, har ett landställe där och de skulle fixa någon motor på en bild, eller något sånt! Han kommer hem på lördag!

Emelie kommer imorgon, vi ska titta på Idol kl 20:00 på TV4!! WESTLIFE gästar och de ska sjunga två gånger ! Först en mix av deras "bästa" och sen en ny låt! LÄNGTAR =) <3

Nu ska jag ta en värktablett, mensvärk så in i helvete :'( Inte roligt.

...

Done! Vart var jag? Jo, jag fick deras nya skiva igår =) <3 Jag lyssnade såklart på skivan och den är helt magisk <3
MASSA KÄRLEK<3<3
Jag fastade direkt för två låtar, "Shadows" & "The Difference" ! Än så länge iallafall =) Alla låtar är asbra men vet inte, bara fastande för dem! Jag har läst att andra fans också fastnat för "Shadows" och vill att det ska bli den andra singeln, och Nicky & Mark ville ha tips på twitter om vilken de ska välja som andra singel, tror alla skrev "Shadows" XD

Nej, nu ska jag sova, natti!
X

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: