Borderline -leva med en diagnos

2009-12-11
09:52:24

förvirrad morgon
Westlife var på ztv i morse XD IIIIIIH!!! <3


Jag vaknade jätteförvirrad imorse!
Väckarklockan ringde, jag fattade inte vad det var, när jag tillslut fattade så hittade jag inte knappen man stänger av med. jag tryckte på alla knappar och efter ca 1min typ så hittade jag den. Jag visste inte vad det är för dag, det jag trodde först var att det var sön, och blev sur för att klockan hade ringt en sön!

Sen tände jag lampan och trodde det var tors, klädde på mig och allt sånt, och sen så tittade jag på min klocka och jag har datum och veckodagar på den, och rumstemperatur;)
men iallafall, såg datumet och tittade, det är fre! =)
men jag gick och tittade i köket också för att vara säker, och mkt riktigt, det är fre ;)

Vad händer idag?
Vad jag vet, än så länge, ska jag äta hemma hos Jim, sen kommer Westlife på tv kl 22:00, och ska försöka se det på datan eftersom Jim och Lången inte kommer att tillåta mig att sno tvn från dem, och bli galen xD ! Hihi!
hoppas att det går att se på datan, helst live ;) Annars finns det med all säkerhet på you tube, på lördagen =)
Skriver säkert senare, eller imorgon! Det märks^^
Ta´t lungt xD
Ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: