Borderline -leva med en diagnos

2009-08-12
09:38:13

yesterday

Hey Hå!

Igår fick jag min sena födelsedagspresent från Solveig & Anders - 500 kr ! Woho!!

Igår shoppade jag för presentkortet jag fick av Kent & Annika - plus pengarna ovanför!
Jag köpte en svart näsring på Glitter, liknande den jag hade förut, 9 st små par örhängen med olika färger + 4 st stora örhängen på Gina Tricot! På Kapp Ahl (?) köpte jag en svart BH, vilket visade sig vara en exakt likadan som en jag har hemma, fast en större storlek, haha! Kan ändå inte ha den andra så det spelar ju ingen roll! Köpte även en orange tröja!
Sedan köpte jag två deo!

Sedan när jag var på väg hem mötte jag en viss Lovisa i rulltrappan! FETT SOLBRUN!, avis, javisst!!

Kyss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: