Borderline -leva med en diagnos

2009-04-28
09:04:48

optiker + valborg

Jag ska till optikern på torsdag - valborg.
Jag ska göra en synundersökning för jag måste ha nya glasögon, det kan vara orsaken till min migrän (?).
Jag hatar själva undersökningen för man får så himla ont i huvudet för man anstränger ögonen så mycket men det är kul att prova bågar!
Och se hur mkt synen förändrats på ett år, jag blir bara blindare och blindare.
Inte bokstavligt men jag har jävligt dålig synd iallafall. Funderar på laseroperation men det kostar pengar och pengar växer inte på träd eller som min mamma säger; "Jag skiter inte pengar".

Jag har fortfarande migrän, mkt bättre men ändå...Då undrar ni varför jag sitter här och inte hemma, jo för att uppdatera såklart.
Men ska inte sitta här och göra det värre utan nu ska jag duscha och äta och sedan gå!
Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: