Borderline -leva med en diagnos

2009-04-17
17:06:39

en dag till för mig själv - I love it!

Jag fick sms från Jim, han stannar i Småland en natt till och jag, stannar här^^
höhö!
Han trodde först att de skulle komma hem idag sent på kvällen men Johan, hans bror/min kusin, orkar inte köra så länge, och det är klart, flera timmar i sträck, lite sömn, en fara i trafiken också "/
Och Jim har inget körkort, och deras mamma Solveig, min moster som följde med i sista sekund, har inte heller det!
Så det blir ännu en natt och jag ska sätta på dunka-dunka musik , and I´m gonna shake my ass on the balkony!
Som vanligt, gör det nästan varje gång som jag "passar" hans lägenhet haha!
Grannarna tycker det är kul har jag hört haha, speciellt en i samma trapp, men jag bjuder på det^^

Nu ska jag äta - mexicana soppa med nudlar:) yummy!


Kommentar:
#1: ellinor

men nej, inte DÄR! det är väl typ psykiskt sjuka brottslingar? ;P kom på att jag typ inte vet exakt vad det är för nåt vi ska till..



jaa, KOM nästa vecka! <3

2009-04-18 @ 13:58:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: