Borderline -leva med en diagnos

2008-09-13
10:24:59

Leon
Jag & mamma tittade på Leon igår, en film jag fick låna av Sandra <3

Den var bra, jag har sett den föut en gång men kom inte ihåg den utan bara en scen när Leon & Mathilda går över gatan (skumt o bara komma ihåg det?).
Hehe, mamma tycktre den var lite sådär, den var inte jättebra tycker jag, men helt ok.

Imorgon ska jag titta på Brokeback Mountain, med Heath Ledger, R.I.P.

Jag har hört av många att den är bra, upp till bevis imorgon :)

Nu ska jag spela lite sims, det gör jag inte i veckorna eftersom jag lätt blir beroende av det, så Emelie-fria helger blir the sims helger^^
Tycker jag är väldigt duktig som håller mig borta från det, eftersom jag blir beroende om jag spelar flera dagar i rad.
Då kommer jag på ursäkter för att kunna spela^^

Nåja, nu ska jag gå in en snabbis på lunar, har inte varit inne på månader, är ju bara medlem fortfarande för Westlife-klubben<3

Bajbaj <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: