Borderline -leva med en diagnos

2008-09-05
07:58:07

jag får må bra!
Jag måste tillåta mig själv att få vara glad. Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.Jag måste tillåta mig själv att få vara glad.

Börjar om 3 minuter, bajbaj puderpaj^^

Kommentarer:
#1: ellinor

tillåt dig! var glad! skratta och le utan dåligt samvete. ta tillvara på dom stunderna. du förtjänar det! det gör du <3

2008-09-06 @ 13:48:30
#2: Johanna

Ja, men det är svårt <3

2008-09-08 @ 08:29:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: