Borderline -leva med en diagnos

2008-09-12
12:12:14

äntligen fredag!
Nu är det fredag och jag slutade tidigt idag :)
Jag slutade 9:50 så hade bara en lektion, superskönt:)
Kanske ska titta på actionfilmem Leon ikväll :)




Jag får dåligt samvete när jag mår bra. Jag sa det till kuratorn förra veckan, han sa att det är vanligt för människor som varit med om ett trauma,eller fler.
han sa även att jag får må bra, att jag måste tillåta mig själv att må bra.
Så efter det har jag mått bra, i 9 dagar har jag mått bra. :)
Dagen innan jag var där var jag nere i "svarta hålet "som jag kallar det, det är när man inte kan sjunka lägre,
men nu har jag mått superduper sedan jag pratade men honom förra veckan.

Jag var där i onsdags denna vecka också och då pratade vi om skilsmässan. Inget märkvärdigt. Om hur det var & så.

Ville dela med mig av det.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: