Borderline -leva med en diagnos

2008-11-21
18:27:00

Werthers Original
Jag ska ta och bege mig hemåt nu, jag har dåligt med pengar nu så det blir nog inget gott ikväll. Kanske om jag kan få 20 kr av kusin?
Ska ta och fråga sen, men just nu pratar han för sig själv. Och sjunger.(!?)

Jag har kommit underund med att jag tycker om Werthers Original - förut ville jag inte ha sånt för jag tyckte inte om dem sa jag, men hade ju aldrig provat men nu, skitgoda! ^^

Det är oftast så - att jag säger att något är äckligt för att jag inte har provat.
Men ibland är det faktiskt så att jag inte tycker om det som erbjuds. !

Nu ska jag gå - hemåt.
Skriver imorgon - något vettigt kanske, det var längesedan.
 Får se.

Och nu öppnar han fönstret också - när det redan är så kallt att jag sitter med jacka inomhus. BRRR


hejhå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: