Borderline -leva med en diagnos

2008-05-12
08:27:27

Du & Jag <3
Det kommer att lösa sig gumman. Allt kommer att bli bra. Jag finns här, Jag förstår dig.
Vi förstår varandra och det är så skönt att veta att du verkligen förstår. Ingen förstår mig som du.
Jag ska hjälpa dig så mycket jag kan. Jag är glad att vi har varandra, det kommer bli så mycket lättare då.
Det kan inte bli värre, det kan bara bli bättre. Tänk om jag hade haft dig när jag var yngre, då skulle jag säkert inte må som idag men nu har jag dig och nu ska vi inte vara offer längre. Jag älskar dig gumman. Du vet vem du är och jag vet vem du är, vi har varandra. Det som hänt har hänt, det är svårt att förstå och acceptera det men nu ska vi bearbeta det här. Tillsammans <3

Jag kan bara säga Tack , Jag älskar dig.


Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: