Borderline -leva med en diagnos

2008-03-12
11:48:46

Idag
Nu är jag hemma från kuratorn. Jag var där i en timme.
 Jag berättade om vad jag ville prata om och jag tror han blev förvånad. Att det var så mycket.
Vi gick inte in på något sådär specifikt, utan mest bara vad som är problemet. Ska dit på påsklovet igen.

Nu efteråt känns det, inte annorlunda eftersom vi inte direkt pratade så mycket om det utan mest så att han får reda på vad det är jag vill prata om och så, så att han kan förbereda sig inför själva terapin.
 Det känns skönt att det är över, men jag missade några saker, men orkar inte ta upp allt på en gång.
Han sa att att det var ju jätteallvarligt, blev lite glad att han tyckte det på något sätt.
 Ni undrar säkert vad jag inte tog upp på mötet,  jag tog inte upp spelberoendet, matberoendet eller sockerberoendet.
Matberoende är väl alla men ni förstår vad jag menar ;)

Nu ska jag spela, ja jag vet, ska inte men jo. Känner att jag måste.

J

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: