Borderline -leva med en diagnos

2008-03-26
11:13:56

Hemma hos Jimpan och glad som en lärka XD

Halloj!

Hemma från kuratorn, jag ska få en ny som är mer speciellutbildad för traumatiskska händelser, och sedan kanske vidare till en psykolog.

Det är så att man blir hänvisade till andra och tillslut hittar man den man ska ha, jag vet det och det känns skönt att han anser att jag måste vidare, att jag har problem så att det bara inte är jag. Jag tog upp mer saker idag och allt har ett samband tror jag. Men jag vet inte.

Det är skönt att det är samma kurator som syrran gick till, hon säger att han är bra!. Så jag är hoppfull och han ska höra av sig till mig nästa vecka, för då vet jag förhoppningsvis mitt schema inför praktiken (yes)


Mamma ska ringa mig snart, sa hon så vi får väl se när det blir.

xoxo Johanna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: