Borderline -leva med en diagnos

2008-06-05
10:13:07

Min lista
Det här är mest för mig själv men ni får ta del av den - min egna komihåglista!
Tänkte bocka av det jag har gjort hittills, för min skull så jag vet vad jag har kvar!

1. Fixa ledighetslapp [x]
2. Lämna in diabetes hemuppgiften [x]
3. Göra klart hemuppgiften om Läkemedel [x]
4. Köpa ballerinaskor [x]
5. Åka till Grönan [x]
6. Titta när treorna springer ut                                           [ ändrat, ska inte]
7. Titta när Verra springer ut i Nynäs                              [Ändras till: Åka till Ösmo till efterfesten]
8. Fixa Skolavslutningskläder


Alltså bara två saker kvar, härligt!
Åka till Ösmo, det gör jag imorgon
och fixa avslutningkläder det måste jag göra, panik!


Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: