Borderline -leva med en diagnos

2008-06-13
15:13:29

Fredag hela dagen!
Hej!

Idag har jag och mamma åkt till Handen för vi skulle köpa svarta leggings men vi hittade inga.
Men jag fick nya strumpor, alltid något!
Vi låste upp min mobil, som de flesta vet så hade jag ju 3 kontant, men nu är den upplåst och jag har beställt comviq!

Vi åt på greken, jag åt kyckling med ris, medans mamma åt edessa! sedan gick vi in på sabis och köpte mat och sedan vare buss hem!

Som jag har skrivit förr ska jag sova hos Jim inatt för han ska till Åland, så jag har köpt lite snacks och tänkte kolla på "The Guru" på kanal fem haha!  Den verkar jävligt rolig alltså!

Så det var min dag, fredag den 13 och än så länge har jag inte haft någon otur!

Jown

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: