Borderline -leva med en diagnos

2008-01-21
07:44:25

Sjuk :/

Jag spydde i natt. Och nu på morgonen också. Jag mådde illa hela dagen igår men trodde det var pga mensvärk, jag har ont i huvudet och feber. Men jag måste till skolan imorgon, det bara är så.

Jag vill inte vara sjuk, men om jag inte spyr något mer så går jag till skolan imorgon, fast det gör jag ändå för jag kan inte vara borta något mer nu. Jag saknar alla och omvårdnandsämnerna, missar ju mkt.

Och idag skulle det ju vara skridskor ju...Fast det kanske är lika bra att jag är hemma, har ju fortfarande ont i tårna :/

Jag kom o tänka på en sak. Varje gång jag mår illa eller har spytt så blir jag alltid hungrig, andra tappar matlusten men jag får större matlust, jag blir suger på en massa saker, som nu är jag sugen på toast men jag vill inte äta just nu för då tror jag att jag spyr, men jag är sugen... Det är ju lite konstigt. Spyr, men är hungrig och vill äta.

Jaja, nu ska jag ligga i soffan under täcket och titta TV :)

Puss & Kram<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: