Borderline -leva med en diagnos

2008-01-17
12:30:24

Kändisgrej!
2008 - stockholmarnas år yees!

Jag har gjort ett test om vilka kändisar man passar med och jag provade först bryan mcfadden och vi fick 50 % och det stod " I denna relation bör man satsa på att förändra sin inställning till sex och samlevnad, utefter de krav som ställs på ett par som hela tiden umgås, både i jobbet och hemma. "  haha fast det stod mer men tyckte att det var så kul!
Jag provade Chad Michael Murray och fick 40 %   och provade Jim Carrey och vi fick 50 % . Tycker det här var kul och ska pröva fler!

Jag handlade förut innan skolan!
Jag har köpt hårfärg, strumpor, bh, jeans, tröja/tunika och nya hörlurar till mp3 :n !



Och jag har provat fler , Johnny Depp och jag fick 50 %  yes!
Jag provade med Mark Feehily (fast han är bög) och vi fick 40 %  , samma hela tiden verkar det som, antingen 40 elelr 50 %. Men jag har provat fler,  Nicky Byrne , vi fick bara 15 % :(
OMG jag fick 75 % med Orlando Bloom , yes!
jag ska pröva några till !

Jag är jätteglad, jag provade med Shane Filan och vi fick 75 % ! I´m happy! That made my day!
Och jag och Kian Egan fick 40 %  !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: