Borderline -leva med en diagnos

2008-01-17
12:24:50

I Can´t Wait !

Hello!

Jag vet att jag inte brukar skriva ofta men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Mitt liv är ganska booring, det händer inte mycket. Jag klagar inte, för det är bara mig själv jag kan skylla på.

Jag kan ju skriva vad jag ser framemot istället då. 
Westlife kanske kommer, det är ju INTE fel, HOPPAS HOPPAS HOPPAS
2 februari, då är det fet fest i Ösmo för Emelies pappa fyller 55 år och det är väl inget vi egentligen brukar fira men han behöver det, han ska ju opereras och man vet aldrig vad som händer. Sedan ska de ju skilja sig också, han och Carina (emelies moder), så han behöver piggas upp!
3 februari - Evelina fyller 16 år. Vet inte om det händer något då, men man vet aldrig !
10 februari - Romina fyller 17 år, kanske händer något då också, det skulle ju vara trevligt!
8 mars - Jennifer 2 år, pupp<3
4 april - fet fest på mittpunkten för kusin Jim fyller 40 år den 7 april, så då jävlar ska det bli fet fest!
29 maj - Syrran Yennie fyller 20 år - blir väl fet fest då också !
Någon gång i juni - Veronica tar studenten !
17 juli - Cassandra blir 17 år, fest kanske?
25 juli - jag fyller 17 år för i helvete YIAHOOOOOO
10 September - Solveig(moster) fyller 60 år, fest!
13 oktober - Kalle (ingift morbror) blir 60 år, fest igen!
22 oktober - Emelie, min bästa kompis i heeela världen fyller 17 år!
28 oktober - Mormor blir 79 år!

Nu tycker ni säkert att jag visst har mycket att göra, eller iallafall fester att gå på men det är många som fyller jämt detta år, annars brukar det inte vara så här mycket.

Jag vet också att det kommer säkerligen bli fest runt den 4 juni - då fyller min såkallade "pappa" 60 år men jag tycker inte det är något att fira. Han är inte värd det. Så det är ju inge kul för då kommer jag få alla mina syskon på mig som kommer hata mig men jag får överleva. Han kommer ju inte komma när jag fyller 18 , tar studenten eller fyller 20 så varför ska jag komma när han fyller 60 år?
Han kommer inte att komma för att mamma kommer att vara där. Han kom inte när Yennie tog studenten, så varför skulle han komma när jag gör det?
Jaja, detta händer 2008 - vad jag vet och hoppas!


Puss & Kram <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: