Borderline -leva med en diagnos

2008-01-31
08:06:14

Gah :/
Sååå irreterande...

Jag ska egentligen inte klaga men VAD FAAN , jag mååste.
Jag är jätteglad ändå men det är fan alltid så, förra terminen hade vi ett skelett-prov, vi skulle kunna allt om det , vad allt heter och sånt...
Jag fick MVG -

Såå irreterande, jag får alltid så, eller VG +  !

Varför finns alla plus och minus för, kan det inte bara vara G,VG,MVG  utan massa plus och minus hit och dit ?!

Ska väl egentligen inte som sagt klaga eftersom det är bra betyg men lix, varje gång typ?
Vad är det med mig? Högsta betyg, eller ja nästan för det där jävla minus tecknet, gaah : /
Vet inte om jag ska skratta eller gråta .. :)

Aja, annars har inget särskilt hänt, feber igen bara..  bläe.
Fest på lördag :D  - och joo Carina & Leffe ska tydligen inte skilja sig , good for them. Berättar mer när det är 100% säker :)

Puss & Kram and keep up the good working <3

Kommentarer:
#1: ellinor

skratta :D

2008-01-31 @ 20:20:21
#2: Johanna

haha får väl göra det då ^^

2008-02-01 @ 17:55:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: