Borderline -leva med en diagnos

2008-01-18
08:24:07

Fredag
Idag är det fredag, jag älskar fredagar, men inte denna fredag. Är sjuk och vill bara somna och vakna när det är vår igen.
Läste i tidningen att det är vår, eller alltså att det är som vår pga temperaturen och vädret, men har hört att det ska bli kallare? Men aja, vill ha april ju, eller helst maj ! Nog om det^^

Det är så jävla mörkt nu på morgnarna, jag pallar inte att gå upp. Det är som klockan tre på natten och då stänger jag av klockan sover och vaknar i panik...
 Skulle verkligen vilja ha en sollampa, som tänds som en sol, lite hela tiden , det är ju asbra att ha på vintern när det är så jävla mörkt.

Grejen är den att jag går upp 7 varje morgon, jag kan det, men på vintern kan jag inte det pga av att det är så mörkt, jag är alltid morgonpigg annars, alltid.

Jaja, ska väl gå o sova lite kanske, det låter varmt och skönt !
Puss & Kram <3

image7

Kommentarer:
#1: Ello

Jag älskar verkligen sättet du skriver på här i bloggen. Fränt.

2008-01-19 @ 21:28:20
#2: Yoniz

Tackar Tackar ! XD
Jag saknar dig :(
Jag läser din blogg BTB ;)
Ha det bäst

2008-01-31 @ 08:10:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: