Borderline -leva med en diagnos

2008-02-12
08:52:05

Vill, men ändå inte.
Jag vet vad jag måste göra, jag vet. Jag säger att jag ska göra det. Men jag klarar det inte. Det är svårt.
På kvällen intalar jag mig själv att nu jävlar ska jag sluta. Men nästa dag, har jag inte slutat.
Jag vill verkligen att allt ska bli som förut, jag älskar det jag gör men gah, jag tror jag behöver hjälp.
Seriöst, jag säger att jag ska sluta men gör det inte. Det är så jävla svårt.
Jag behöver seriöst lov nu.




Jag måste skärpa mig.
Blöh, måste sluta, kommer inte klara detta, det går illa nu.
Vill inte sluta, men jag måste för att bli bra.

Kommentarer:
#1: ellinor

vad måste du sluta med? :/

2008-02-12 @ 17:30:56
#2: Johanna

Jag har ett beroende.

2008-02-13 @ 09:34:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: