Borderline -leva med en diagnos

2008-02-14
12:09:15

Vårkänslor
Nu känns det som vår!

Jag kom hem nyss från skolan, jätteskönt att komma hem tidigt, klockan är bara 12:00 !
Men jag satt på bussen och fick solen i ögonen och jag bara blundade och njöt ( höll på att missa min hållplats), jag klev av bussen och bara njöt av solen, så himla härligt.
Tänk sedan när blommoprna börjar komma, vitsippor och blåsippor och buskarna och träden får knoppar, åh det är härligt!
Ahh :)

Det har varit en bra dag idag fast inte i början dock !
Jag vaknade , inte på så bra humör som vanligt, trött och seg och vill sova som jag brukar vara!
Vaknade 6 minuter innan bussen skulle gå, PANIK.
Slänger på mig kläderna och springer till bussen och det var ett hårsmån från att missa den.
Möter Cassandra på nästa buss, alltid lika trevligt, den lilla tösen är så gó ;)
I skolan så har vi först svenska och det går bra, skriver en novell :) (tänkte lägga in den här sedan :)  )
Sedan hade vi datakunskap istället för samhälle, jätteskönt (därför slutar vi tidigare btw), och då fick jag reda på att min data var klar hos data-fredde blir jätteglad och hämtar datan =D
Sedan fick vi tillbaka matteprovet från igår precis innan engelska provet och man skulle ha 8 poäng för att ha G.
Jag fick 8 =D JAAAAAAA!
Sedan skrev jag engelskan och gick till bussen och åkte hem och nu ska jag äta lunch, spaghetti med köttfärssås om ni ville veta :)

Write to you later :)

xoxo // Yoniz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: