Borderline -leva med en diagnos

2008-02-28
14:21:07

Jag hatar att älska dig


Försvinn från mitt liv
Jag hatar dig så jävla mycket
Du har förstört mitt liv.
Du är inte värd någonting, du är patetisk.
Du är död för mig
Men jag vet att du lever, och det gör så jävla ont i mig att veta att du lever, jag hatar dig, men jag älskar dig.
Jag hatar att jag älskar dig pappa.



Du är inte ens värd att bli kallad för min pappa, du har aldrig varit som en pappa för mig.
Jag hatar dig så otroligt mycket, jag vill att du dör.
Jag vill verkligen det, fast du är som död för mig.
I mina tankar är du död men jag vet innerst inne att du lever och jag vill inte veta det.
Jag vill inte höra några "nyheter" om dig, jag vill inte det för det är då jag vet att du fortfarande lever.
Jag vill inte ha dig i mitt liv, inte på något sätt.
Du finns inte här fysiskt men du finns här psykiskt & känslomässigt på grund av mina syskon och andra släktingar frågar om dig och som pratar om dig och du finns här psykiskt för att du har förstört mitt liv.
Jag hatar dig pappa, men ändå älskar jag dig. Och jag hatar det.




Johanna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: