Borderline -leva med en diagnos

2008-02-11
07:52:24

Helguppdatering

Lite helguppdatering!
Fredags: Emelie kommer och vi skrattar så vi får ont i ryggen och tåranra rinner ! Alltid lika kul, varje gång vi ses är det som vi inte setts på månader ^^

Men ja, i lördags fick syrran ta mitt blodsocker, haha ni skulle ha sett, jag drog tillbaka fingret varje gång hon skulle sticka mig, hah, och Emelie bara stod och skrattade men mesen själv vågade inte och jag som är rädd för nålar/sprutor, och hon älskar typ... :/
Och vi åt tacos , MUMS!

I söndags, mådde illa hela dagen och Emelie åkte hem seent , hon ville inte åka hem och för mig fick hon inte åka hem men jävla skola fan. Omvårdnadsprogrammet = BÄST men SKOLA = TIDIGA MORGNAR = SÄMST

Måndag, SJUK = SÄMST
mår skit, mår illa, ont i magen, i halsen... Vad fanäre för något?
Har varit sjuk, från och till sedan December nu, är det för depressetionen eller något?
Kan mycket väl vara så, men åh vill ha lov.

Vilket deprimernade inlägg kanske, lite!
Men nog om helgen, jag längtar tills nästa helg.
Jag känner i hela kroppen att jag verkligen behöver lov, 2 veckor minst alltså.
Har ingen ork alls.

Puss Puss <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: