Borderline -leva med en diagnos

2008-02-21
15:13:31

Deppdag a´ la Yoniz
Idag är det en jävligt dålig dag.
Mår sämre och sämre istället för bättre och bättre.
Men jag mår bättre av att veta att Emelie kommer ikväll, eller imorgon, eftersom hon inte fick vara med i skolan imorgon jävla horäckelpissblä.
Det gör ju inte allt mycket bättre, hon skulle följa med som stöd åt mig eftersom jag verkligen behöver det men icke sa nicke. Urk vad jobbigt.

Får inte gå ut eftersom jag mår så dåligt. Det är bra för har faktiskt inte någon lust. Mörk rum med nedragna persienner jävligt deppigt men så jävla underbart, sova mycket. Sova och sitta här.


Mycket klagan har jag i mig men nu tänker jag inte klaga något mer, två goda nyheter:
Imorgon är det fredag och sedan lov <3
Måndag - bio med Emelie vi ska se Sweeney Todd med Johnny Depp - kärlek på det<3

xoxo Yoniz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: