Borderline -leva med en diagnos

2008-02-12
12:39:43

Bakhuvudet
Om Du Torkar Gråten Ur Ett Ensamt Barns Ögon,
Tror Du Då Sorgen Försvinner?




Ja
g tror aldrig att det gör det. Det finns alltid i bakhuvudet och kommer fram då och då.
Jag kommer alltid att ha minnerna kvar. De som växt upp med mig kan förstå mig lite, men andra kan verkligen inte göra det. De var inte där när allt hände, när mitt liv fick en så dramatiskt vändning.
Någon dag ska jag skriva om vad som har hänt. De flesta som jag känner vet om det. Men ni som inte gör ska få veta. Någon dag.
Jag lovar, men just nu orkar jag verkligen inte, För jag vet inte hur jag ska börja. Får nog skriva lite i taget isåfall.

BTW - jag vill inte när jag skriver om det att folk ska tycka att jag skriver om det för att få uppmärksamhet. För det kommer jag inte att göra.  Nu blir jag osäker om jag ska skriva om det eller inte.  Kanske inte allt.


xx // Yoniz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: