Borderline -leva med en diagnos

2008-12-17
12:06:06

miss you
Jag saknar dig Ellinor.



<3

Kommentarer:
#1: e

johanna, JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! och du SKA INTE dö! <33 du vet inte hur mycket jag känner igen mig i det du skriver i inlägget ovan, jag har mått skit, skit,s kit så mycket! och det var verkligen en tid då jag inte såg någon utväg över huvud taget.. vi måste prata när jag kommer tillbaka, för vi har så mycket att prata om coh det är så mycket jag vill säga till dig. även fast det känns hopplöst så m¨ånga gånger nu, så sjunker jag ändå inte precis lika långt ner som jag var innan.. och jag ska inte tillbaka dit för nu kan jag se en del saker på ett annat sätt! och det jag ville säga med det här är att det GÅR johanna! <3 jag lovar, jag trodde ALDRIG att jag skulle vara den personen som skulle säga så. men det tar tid och man måste ha tålamod.. bara stå ut, för man kan ändra ALLT. ha tålamod <3 och det är klart att man tvekarmen stå ut och tro på dig själv. åh, du ska få en bamsekram av mig när jag kommer på fredag! lova att vara där då? <3 KRAMAR

2008-12-17 @ 19:15:33
#2: Johanna

Åh, vad jag saknar dig, jag kommer imorgon <3

Ja, vi har mycket att prata om, dina öron kommer att gå sönder, det lovar jag:)

tack för allt, för den du är och för att du finns <3

<33

2008-12-18 @ 11:44:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: