Borderline -leva med en diagnos

2008-12-17
07:52:17

"
Jag fick högsta betyg från praktikplatsen :)
Som jag har skrivit tidigare kunde man bara få VG allt som allt och det fick jag, men man kunde få MVG i vissa saker:
Initiativ
Samarbetsförmåga
Ansvarstagande
Bemötande

Jag fick MVG i Bemötande & Samarbetsförmåga. De andra två fick jag VG i!
Jävligt bra måste jag säga!

Men denna vecka är det skolan - vilket är så jävla tråkigt att man har lust att ta ett rep o hänga sig...Så Jävla Tråkigt.
Men...Idag är det en vecka kvar till Julafton - no feeling at all.
Men det ska bli kul att åka båt - fett pepparkaka på det, haha :)
Eller hur Emelie? ^^

Nåväl - jag ska väl inte till skolan idag - känns så värdelöst sista veckan o allt. Plus att jag faktiskt fortfarande inte är riktigt jävla kry än, hade ju först Calici/Vinterkräksjukan en helg, efter det blir man helt jävla slut, var "frisk" i ca 5 dagar sedan får jag ett kvinnoproblem - som är ett problem för mig iallafall - mens. Man blir trött o hängig utav det och till råga på alt - mensvärken + illamåendet. 1 vecka med det. Är "frisk" en dag och sedan - i fredags - sista dagen på praktiken, så fick jag sluta tidigare, skulle kolla på Jennifers lucia grej på dagiset - på väg till tåget - med mamma, tror ni inte att jag börjar må illa? Jo, åker hem istället & Jim kommer över och skulle hjälpa oss med några lampor och en gardinstång som inte satt i - mår så illa och blir yr + huvudvärk. Jim åker hem, mamma kommer hem - vi käkar. Jag spyr. Gånger flera hela kvällen + natten.
Magsjuk - igen.
Vad fan är oddsen?
Och idag - mår jag illa igen. Yr.

Så det blir att duscha & sova.

Ha det bäst - !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: