Borderline -leva med en diagnos

2008-12-23
08:38:40

dan före doppardan
God morgon alla pigga & glada!
Det är ingen snö - det är regningt & blåsigt - typiskt höstväder.
Och imorgon är det Julafton. Inga julkänslor alls.
I helgen satt jag med Emelie och lyssnade på en julskiva, och jag tänkte "Varför lyssnar vi på det här, det är ju inte jul ännu?".
Känns som om det är oktober nu, inte december.

Imorgon, Julafton, ska vi åka tv-färjan Cinderella.
Vi som ska åka är: Jag & Mamma,mammas pojkvän Åke med hans två söner Jimmy & Viktor, moster Inga-Lill & ingifta morbror Kalle, deras son Magnus & hans dotter Daniella, morbror Leffe och hans döttrar Emelie & Lisa.
Emelie är ju även min bästa kompis ;) . Mina helsystrar kanske följer med, Jessica & Yennie plus Jessicas dotter Jennifer, de ska försöka få biljetter & julbord samma tid, vi får veta idag om de kommer med eller inte.

Jag vill nu passa på att önska er alla en god jul & gott nytt år:)
Jag vet inte när jag kommer att ha tillgång till data igen - men förmodligen i helgen får då ska jag hem till Emelie!

God Jul & Gott Nytt År!
puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: