Borderline -leva med en diagnos

2008-12-30
16:12:45

mitt 2008
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
eh, ja!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, 3 st! en i Mars & 2 i December
Dog någon som stod dig nära?
Nej , men andra som jag kände.
Vilka länder besökte du?
Åland ^^
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Livslust & mer pengar
Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
1 juni - Westlife fira 10-års jubileum
15 september - Shane Filan ( I Westlife) fick en son :)
Vad var din största framgång år 2008?
Jag hjälpte en person utan att först veta om det :)
Största misstaget?
prata innan jag tänker
Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja , ohja
Bästa köpet?
Westlife DVD:n -  Westlife 10th anniversery LIVE in Croke Park 2008

Vad spenderade du mest pengar på?
Westlife DVD:n
om man inte räknar emd all Cola jag köpt ;O
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, överraskningar ;)
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Brian McFadden - Twisted
Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen

Vad önskar du att du gjort mer?
Inte varit så elak mot vissa personer, pga av att jag mådde/mår så dåligt har jag tagit ut de på dem.

Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt...
Hur tillbringade du julen?
Med mamma,åke,inga-lill,kalle,magnus,daniella,victor,jimmy,emelie,leif & lisa

Blev du kär i år?
nej, men jag började gilla en viss person ^^

Favorit program på TV?
The secret life of an american teenager

Bästa boken du läste i år?
Mamma sa att jag var sjuk.
Största musikaliska upptäckten?
Westlife haha eh nej men det var länge sedan. inget isåfall
Något du önskade dig och fick?
yes

Något du önskade dig och inte fick?
Ganska många saker faktiskt..

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var med några släktingar och åt på en kinarestaurang,gott!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Livslust. Att folk kunde förstå mer.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
mjukis, tjock tröja
Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner..

Vem saknade du?
jag saknar många vänner.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: