Borderline -leva med en diagnos

2008-04-16
13:27:23

DRÖM
Jag drömde om det som har hänt.
Natten till tisdagen alltså.

Vaknade genomsvettig och tårarna bara rann. Jag vaknade ur mardrömmen men det var mer som en flachback - mardrömmen existerar i verkligheten, i min verklighet. Den kommer aldrig att försvinna helt, men jag måste lära mig att leva med det, medans du kan gå vidare som vanligt. Jag hatar dig.




Jag trodde jag hade UVI -  tog en sticka, men det hade jag inte. Jahapp, på ett sätt skulle det vara skönt, så enkelt men nu vet jag inte vad det är. Det kanske är en lätt blåskatarr som mamma sa, hoppas!
Låter sjukt att jag hoppas att det är det men vad är det annars, vill ju ha något man kan behandla.
Ni förstår säkert vad jag menar.

Johanna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: